the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

ingen bebis ingen ro

Publicerad 2012-04-16 13:53:16 i vardagsbetraktelser,

En alldeles vanlig dag är det idag. Igår också. Det var flera dagar sedan jag faktiskt kände mig gravid. Nu känns allting bara precis som det alltid har gjort. Jag vet inte om det betyder att jag kommit in i ett nytt skede av graviditeten eller om jag faktiskt har förlorat barnet i magen. Inga synliga tecken har gjort sig tillkänna men jag har läst att det ibland går fler veckor från det att barnet dör till att man får själva missfallet. Kanske är det rädslan efter fallet som spökar, för trots att jag föll på rygg så kan det nog ha skadat ändå. Jag vet inte. Önskar man hade fått gå på ultraljud varje dag för att försäkra sig om att allting står rätt till. Imorgon blir det mvc igen, hoppas jag kan få lite klarhet där.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2012-04-18 11:58:41

Jag hoppas bara bebisen ligger på ett sådant sätt att den inte ger sig till känna lika mycket. Förhoppningsvis blev det klarare efter bm. Kram <3

Postat av: Jennie-Ann

Publicerad 2012-04-24 17:34:55

Tycker de mer låter som så kallade spökveckor. Hoppas det är det!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela