the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

Vår lilla alien.

Publicerad 2012-04-10 18:13:19 i vardagsbetraktelser,


Det ligger ett barn i min mage. Ett till synes friskt och välmående barn på 57.4 mm. Det var ett omvälvande möte far, mor och hen emellan. Jag tror att det var där och då det gick upp för mig att vi verkligen ska bli föräldrar. Att vårt barn faktiskt ligger där och har ett hjärta som slår. Det är så konstigt och helt fantastiskt.
Annars är läget ungefär som tidigare. Jag har börjat må illa igen, mycket på grund av sura uppstötningar och en öppen magmun. Det känns ändå okej. Nu vet jag ju att det är värt det, och som min fina vän sa till mig förut så är det ju faktiskt ett gott tecken att må väldigt illa eftersom det betyder att hormonflödet är stort och då förhoppningsvis bebis är välmående.

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-04-10 19:21:25

Visst är det underbart att se sin lilla älskling för första gången! :D När är du beräknad?

Postat av: Jennie-Ann

Publicerad 2012-04-10 22:06:01

Bästa känslan att ligga där, se de lilla hjärta som tickar och ett litet knyte som skall växa och bli något fantastiskt och underbart! Grattis till er :) Och lycka till! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela