the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

ett plus två plus...

Publicerad 2012-02-07 08:08:00 i vardagsbetraktelser,

Det tog sig. Vi plussade och nu ligger det en liten ärta i min mage. Vem kunde anat? Kanske jag själv på ett omedvetet plan eftersom jag nekade mig själv det glas rödvin jag så innerligt suktade efter några dagar innan vi testade positivt.
Vi är båda två väldigt glada även om det stundtals är svårt att förstå att vi faktiskt ska få ett barn. Det är ju ännu väldigt tidigt och jag är lite för medveten om riskerna, tyvärr. Men jag tror ändå att det bästa är att tänka positivt och utgå ifrån att det kommer gå jättebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela