the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

en eller två

Publicerad 2012-03-26 17:02:04 i vardagsbetraktelser,

På onsdag går vi in i v 13. Johan, magen och jag. Innan dess ska ett vul klämmas in (i mig, hehe) och jag är så fruktansvärt orolig för att min vaginadoktor ska säga att det finns två små bebisar där inne. Jag vill verkligen under inga som helst omständigheter ha tvillingar. Just därför är jag givetvis helt säker på att det är just två som ligger och samsas om platsen i min livmoder. I morgon kl 8 vet vi. Tills dess är det bara att låtsas som att det regnar antar jag.
Annars händer inte så mycket i min gravida tillvaro. Jag är inte så illamående men ganska trött. Så har det varit ett tag nu och jag gissar att det är vad som kommer vara innan det händer något på riktigt. Innan jag blir bebisfet och får ont i ryggen.

Kommentarer

Postat av: Elin N

Publicerad 2012-03-26 17:26:44

Spännande! Lycka till i morgon :) Hör gärna av dig efteråt o berätta! Kramar elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela