the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

Barnet som lärde sig simma när det var 18 veckor gammalt, i livmodern.

Publicerad 2012-05-10 08:45:50 i vardagsbetraktelser,

Ja, för lite så känns det. Som att hen simmar runt där inne, med riktiga simtag och allt. Vi får oss båda ett gott skratt när vi föreställer oss hur det ser ut. Antagligen inte alls så, men det låtas vi inte om. I början var jag osäker på vad det var som bubblade runt men nu går det inte att ta miste på att hen lever rövare där inne. Jag hoppas att det inte dröjer alltför länge innan det känns även på utsidan, så att också J kan få känna.

Magen har börjat växa till sig också. Trodde inte att det skulle märkas eftersom jag är stor redan från början, men det gör det. Trodde ännu mindre att jag faktiskt skulle bry mig om att jag faktiskt blev större och att kroppen helt plötsligt får en helt annan roll än vad den hittills haft. Men inte heller det lämnar mig oberörd och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte mådde fruktansvärt dåligt stundtals över att inte kunna vara mig själv på samma sätt som innan. Men var sak har sin tid och jag hoppas att det ger med sig så småningom. Snart har vi gått halvtid, men redan på onsdag är det dags för det efterlängtade rutinultraljudet. Hoppas hen lever även då.

Kommentarer

Postat av: Farfar

Publicerad 2012-05-10 15:56:04

...å lagom till nu på lördag kommer hen att sparka å döna runt om hen inte får höra lugnande Pink Floyd musik :)

Postat av: Andréa

Publicerad 2012-05-10 23:10:47

Så hääärligt! Längtar tills jag får se magen :) Du är finast i hela världen!!

Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Publicerad 2012-05-25 07:11:03

Vad härligt!

Postat av: johanna- tvillingmamma

Publicerad 2012-05-28 19:10:52

mysigt! Slappna av angående hur din kropp förändras, det är oundvikligt. Se till att må bra och var stolt det är en sån kort UNDERBAR period i livet <3



sv: det som är fördelen med dom tygblöjorna vi köpte är att man kan ha dom hela blöjtiden i och med knappar på framsidan som gör blöjan "mindre". Visst dom blir lite runda om baken och behöver lite större stl på kläder. Vi är iaf jättenöjda!

kram johanna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela