the greatest view

I'm watching you watch over me And I've got The greatest view from here

Hej , jag heter Linda och jag missbrukar världens sämsta forum på internet :/

Publicerad 2012-09-18 20:46:15 i vardagsbetraktelser,

De senaste dagarna har jag hängt lite för mycket på familjeliv. Det är nästan så att jag har material nog att starta en egen kategori här i min virituella dagbok: Dagens familjeliv-bråk skulle den kunna heta. Givetvis kommer jag inte att göra det och givetvis inser jag att det egentligen bara är självdestruktivt att ge sig in i alla de här diskussionerna överhuvudtaget. Likväl går det inte att låta bli. Det är som en drog. Jag dras till forumet, så fort jag vaknar. Ibland kollar jag från telefonen innan jag ens stigit upp. Jag hoppas innerligt att detta beror på att jag har tråkigt och för mycket tid över, så om inte annat så kan väl snälla bebis komma nu så att hen kan rädda mig från detta självdestruktiva beteendet.

Kommentarer

Postat av: Revbenet

Publicerad 2012-09-18 21:47:05

Haha, snart kanske du hamnar i en mammagrupp som kommer vara som familjeliv live, familjelive.

Postat av: Emelie, Mamma till David och Leah

Publicerad 2012-09-29 10:18:43

Familjeliv är bra med även lite farligt. Man vet aldrig vad som kommer dyka upp bland texterna :)

Sv: Håller med! Förstår inte hur folk tänker när de sätter sig jämter en familj med barn och plockar fram en cigarett.. Värst är det nog att se gravida eller mammor med barn som blossar för fullt när lillen ligger i magen, eller bredvid en öppen vagn. Usch.. Hur tänker man där?
Hoppas allt är bra med dig! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela